Využijte slevu 70% na Vaši první návštěvu! Sleva se vztahuje na následující služby.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Městské ambulantní lázně Fénix
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemný
smluvní vztah mezi poskytovatelem služeb, Městské ambulantní lázně Fénix, s
provozovnou v ulici Mezibranská 1367/21, 110 00 Praha 1 (dále jen „poskytovatel“) a
fyzickou osobou (dále jen „zákazník“), která si u poskytovatele objednává služby (dále jen
„služby“).
1.2 Při zakoupení nebo objednání služeb zákazník potvrzuje, že se s těmito obchodními
podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
1.3 Tyto obchodní podmínky se použijí nehledě na formu uzavřené smlouvy, tj. i např. pro
smlouvy uzavřené elektronicky, ústně nebo konkludentně, pokud jejich obsahem je
poskytování služeb uvedených v bodě 2.1 poskytovatelem zákazníkovi.
2. Služby
2.1 Poskytovatel nabízí následující typy služeb:
a) Lymfatické masáže a terapie.
b) Programy zaměřené na hubnutí.
c) Relaxační a antistresové terapie.
d) Moderní instrumentální techniky.
e) Individuálně sestavené kombinované programy.
2.2 Veškeré služby jsou poskytovány na základě individuální domluvy mezi poskytovatelem a
zákazníkem.
2.3 Zákazník je povinen před objednáním služby, popř. před samotným výkonem služby,
informovat poskytovatele o svých zdravotních potížích či o pouhých pochybnostech o svých
zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí provádět nebo při nichž služby není
vhodné provádět z důvodu vzniku či zhoršení zákazníkových zdravotních komplikací.
Poskytovatel doporučuje zákazníkovi, aby v případě jakýchkoliv svých zdravotních potíží
předem konzultoval vhodnost služeb se svým lékařem.
2.4 Každý zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Poskytovatel nenese žádnou
odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníku v důsledku jím před
výkonem služby neohlášených či zatajených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí.
Poskytnuté služby nemají charakter zdravotních služeb nebo služeb zdravotnického
zařízení.
3. Objednávky a platby
3.1 Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem. Dohodnutý termín se považuje
za závaznou objednávku.
3.2 Objednávku může zákazník učinit osobně, telefonicky nebo elektronicky na webových
stránkách poskytovatele.
3.3 Cena za služby je uvedena v aktuálním ceníku dostupném na webových stránkách nebo na
recepci poskytovatele.
3.4 Cenu služby hradí zákazník poskytovateli před jejich poskytnutím, a to těmito způsoby:
a) v hotovosti
b) platební kartou
c) bankovním převodem (pouze po individuální dohodě se zákazníkem)
3.5 Pro využití slev (např. sleva až 80 % pro nové zákazníky) je nutné tuto možnost uplatnit při
rezervaci služby.
4. Zrušení a změny rezervací
4.1 Pokud se z vážných důvodů nemůže zákazník v dohodnutém termínu na službu dostavit,
informujte o tom předem telefonicky, v rámci provozní doby poskytovatele, nejpozději však
24 hodin před termínem služby. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci z důvodů na
straně zákazníka.
4.3. Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném
rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod se zpožděním delším
než 15 minut se považuje za absenci z důvodů na straně zákazníka.
4.5 V případě nepřítomnosti bez omluvy nebo příchod se zpožděním delším než 15 minut
bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané
služby.
4.4. V případě, že zákazník zruší objednávku po jejím uzavření, bude postupováno následujícím
způsobem:
a) Pokud ke zrušení objednávky dojde během 24 hodin od jejího uzavření, zákazníkovi
bude účtován storno poplatek ve výši 10 % z ceny objednaných služeb (minimální
manipulační poplatek).
b) Pokud ke zrušení objednávky dojde do 7 dnů před sjednaným termínem, bude
účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednaných služeb.
c) Pokud ke zrušení objednávky dojde do 24 hodin před sjednaným termínem, bude
účtován storno poplatek ve výši 80 % z ceny objednaných služeb.
d) Pokud ke zrušení objednávky dojde méně než 24 hodin před sjednaným termínem
nebo v průběhu čerpání služeb, bude účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny
objednaných služeb.
4.5 V případě vážných zdravotních problémů (např. úraz, hospitalizace) lze po předložení
lékařského potvrzení na základě vzájemné dohody převést objednané služby na rodinného
příslušníka nebo jinou osobu. V průběhu čerpání je možné služby upravit podle aktuálního
zdravotního stavu klienta. Peníze za nevyužité služby se nevrací. Individuálně lze domluvit
prodloužení platnosti služeb.
4.6 Nemůže-li poskytovatel objednanou službu zákazníkovi poskytnout pro nenadálé překážky
na své straně (např. havárii v provozovně, porucha na zařízení atd.), bude zákazníkovi
nabídnut náhradní termín služby.
4.7 V případě, že zákazník má dle těchto podmínek nárok na vrácení části uhrazené částky, bude příslušná částka vrácena nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení zrušení objednávky a žádosti o vrácení peněz. Žádost musí obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být částka poukázána. Vracení plateb probíhá výhradně bezhotovostně převodem na bankovní účet zákazníka, bez ohledu na způsob původní platby (včetně plateb provedených prostřednictvím platební brány). Žádost o vrácení peněz je třeba zaslat e-mailem na adresu info@laznefenix.cz.
5. Mimosoudní řešení sporů
5.1 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha
5.2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
5.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
6. Práva a povinnosti poskytovatele
6.1 Poskytovatel se zavazuje zajistit odborné a kvalitní provedení služeb.
6.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby v případě, že by byla ohrožena bezpečnost nebo zdraví zákazníka nebo zaměstnance poskytovatele (např. při zjevném infekčním onemocnění zákazníka, dostaví-li se zákazník v podnapilém stavu atd.)
7. Práva a povinnosti zákazníka
7.1 Zákazník bere na vědomí, že poskytovatel neručí za jakékoliv případné ztráty věcí
zákazníka.
7.2 Zákazník je povinen dostavit se na sjednaný termín včas.
7.3 Zákazník je před poskytnutím služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a
kontraindikacích. Pokud se rozhodne službu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo
svůj informovaný souhlas.
7.4. Zákazník je povinen informovat před objednáním služby poskytovatele o všech svých
zdravotních omezeních a skutečnostech, týkajících se jeho zdravotního stavu, které by
mohly být i jen teoreticky ovlivněny postihnutím služby.
8. Reklamace
8.1 Pokud zákazník není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemně
nebo osobně na recepci poskytovatele.
8.2 Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem
doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele či maséra.
8.3 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího přijetí.
9. Ochrana osobních údajů
9.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy.
9.2 Podrobnosti o ochraně osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady
ochrany osobních údajů“, který je dostupný na webových stránkách poskytovatele.
10. Závěrečná ustanovení
10.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. ledna 2025.
10.2 Znění všeobecných obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího
znění všeobecných obchodních podmínek. Aktuální verze obchodních podmínek je vždy
dostupná na webových stránkách poskytovatele a na recepci.
10.3 Právní vztahy, které nejsou těmito podmínkami upraveny, se řídí platnými právními předpisy
České republiky.